yellowstone

10 augustus 2010 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we geland 30 miles van salt lake city, we hebben ff een hotel genomen omdat het pokke weer is en al laat is (wel stom te duur :( maar met internet vandaar). Yellowstone was ongeloofelijk mooi veel wild gezien. Buffels (wouden alleen nie aan de kanten en bleven mooi op het midden van de weg staan) Grizzly's met 2 jonkies, coyottes en herten.. Daarnaast hebben ongelooflijk mooie watervallen gezien. Na Yellowstone zijn we doorgereden naar Tenton National park waar we langs de hoge Tenton berg zijn gereden. Helaas zat het vandaag niet mee doordat we een uur moesten wachten tot de weg in yellowstone weer open was vanwege werkzaamheden en we waren nog wel zo vroeg opgestaan (5 uur) daardoor reden we wat later richting salt lake city.. morgen wordt salt lake city en daarna Yosemite park..

1. Anniek van Benthem:
    11 augustus 2010
    Fijn voor jullie dat jullie het naar je zin hebt!
    In een hotel is idd wel iets beter als het slecht weer is. Je hebt nu tenminste een goed bed.
    Pas goed op jezelf en nog heel erg veel plezier!

xx Liefs
  2. Karine:
    11 augustus 2010
    Hej Willeke en Paul!

Nou jullie maken al heel wat mee zo te horen! Paul heel veel beterschap! haha! Loes en ik gaan vanavond ff tijs onveilig maken hehe! Maar ik wens jullie nog ontzettend veel plezier pas goed op jullie zelf! Ik hou de site in de gaten;)

(K)
  3. Frans:
    14 augustus 2010
    Fantastisch wat jullie allemaal zien en meemaken. Ik heb zo'n reis in gedachten al genoteerd in het lijstje van wensen na mijn pensionering.
    Maar die beren bij de tent hoeft van mij niet. Heb je het geweer nog meegenomen? Lijkt me wel prettig in zo'n situatie.
    Heeft verpleegster Willeke de hechtingen al verwijdert?