eerste dag op camping in medora

6 augustus 2010 - Millerville, Minnesota, Verenigde Staten

hier zitten we dan.. De eerste dag, de tent staat.. en het bier is koud.. (goldenlight) vanmorgen vroeg zijn we om half 7 vertrokken uit millerville (en natuurlijk dik bleren samen met mijn zusje elke ) richting yellowstone.. intersate 94. en we zijn beland op de camping redtale in madora... en het is hier knetters warm.

op de heenweg verliep alles goed.. Alleen zijn we 1 keertje verkeerd gereden.. paul had het eerste stuk gereden en ik het twede stuk... en bij het twede stuk ging het ff mis.. oeps haha... stond ook niet goed aangegeven..ma goed we zijn terecht gekomen...de natuur is hier erg mooi in de painted canyon..

Morgen vertrekken we verder richting yellowstone, en we zien wel wat er verder op ons pad komt. vorige week hebben we ons ook nog goed vermaakt.. de meiden hebben geshopt en de kerels hebben met enorme geweren geschoten.. en paul was iets te enthousiast en keek iets te diep door het vizier. jah en het leek hem in eerste instantie nog niet ernstig genoeg om langs de dokter of ziekenhuis te gaan... maar gelukkig hebben we dat wel gedaan. want paul had een enorme glip in zijn kop boven zijn wenkbrauw..en zo heeft hij 9 hechtingen in zijn hoofd... (en die mag ik er weer uithalen) ahaha.

eum ik ga tomaten soep maken op ons mooie gaspitje en we drinken nog ff een biertje... foto's zetten we er snel op...

liefs ons

1. Mieke en Martijn:
    7 augustus 2010
    Hey Will en Paul,

Goed om te horen dat alles goed gaat daar!!! Ik vind het echt gaaf wat jullie doen en ben ook heel erg benieuwd naar alle foto´s en spannende verhalen haha. Paul ik zou zeggen beterschap en willeke zorg goed voor hem (en voor jezelf natuurlijk). Ohjah Willeke.. als je terug bent gaan we lekker uit eten met de meiden en een avondje flink stappen haha

Gr. uit de Lutte
  2. Loes:
    7 augustus 2010
    hey hallo wil en paul
    hoe is ie??
    Wenroy kreeg van de week t berichtje van paul, ooh ooh we moesten er wel even om lachen... hopelijk heb je niet zoveel pijn gehad paul?? hopen dat de wond snel heelt... spannend wil dus jij mag zuster cliffia spelen de hechtingen er uit halen!

Maar gaaf dat jullie dan nu echt met z'n 2en op pad gaan, we hopen dat jullie heel veel mooie dingen gaan zien en doen en hopen dat t lkkr warm blijft daar, hier is t nog steeds niet echt wat (t regende net nog, shit man) hopelijk word t komende week beter!

Hier in lattrop/denekamp is t rustig he, vorig wknd 'n keertje wezen stappen in hengelo was gezellie en vnaaf zal t wel wéér Maddog worden haha:d zoals gewoonlijk.
    Maar we hebben nu gelukkig wel vakantie...! lkkr nixen en over 2 weekjes Decibel.
    ooh jah en afgelopen dinsdag hebben wenroy en ik n vakantie geboekt laatste week van sept. gaan we na Turkije, k heb d'r echt mega veel zin in... lkkr zon zee en strand!

hey ik zal nu even stoppen met typen, haha:d we wensen jullie nog heel plezier , geniet ervan en pas goed op elkaar...

groetjes dikke kus Loes en Wenroy
  3. Ingrid Tukkers:
    8 augustus 2010
    heeey willeke en Paul,
    He he het avontuur is begonnen, Paul veel beterschap met je wond. Laat je maar goed verzorgen door je meid dat kan ze vast heel goed haha, we wensen jullie heel veel plezier en houden jullie blog natuurlijk heel goed in de gaten, spannend alllemaal hoor!!groetjes uit holland van ons allemaal doei doei