NASA washington en NY

25 september 2010 - Niagara Falls, Canada

Na ons laatste verhaal in florida zijn we verder gereisd naar cape canaveral de lanceerbasis van de NASA.. hier hebben we gezien hoe de spaceshuttles van de NASA de lucht in geschoten worden. Helaas waren we een dag te vroeg om de echte spaceshuttle discovery te zien die nog dezelfde avond zal worden vervoerd van de plaats waar die wordt klaargemaakt naar het lanceerplatform slecht een paar km maar daar deze enkele uren over. Wel waren we de laatste paar gelukkige bezoekers die het international space station hal konden bezichtigen omdat deze de volgende dag zal worden gesloten voor heb publiek.. zo konden we zien welke onderdelen er klaar worden gemaakt om met de laatste spaceshuttle mee te gaan.

Hierna zijn we in 1 lange rit doorgereden naar washington om de geschiedennis van de USA te zien en om de president te bezoeken.. haha.. hij was niet thuis maar we hebben wel het witte huis gezien, van een afstandje natuurlijk veels te veel beveiliging..

Eergisteren hebben we New York bezocht ff ramptourist gespeeld bij ground zero en hoge gebouwen bekenen..

Momenteel zitten we in de buurt van de niagara falls om de grote watervalen te bekijken en om daarna door te reizen naar Canada waaronder toronto..