Lake superior en terug in Millerville

5 oktober 2010 - Millerville, Minnesota, Verenigde Staten

Intussen zijn we weer terug in Millerville bij Anneke en Bas, Anneke en bas hebben hun lakehouse beschikbaar gesteld zodat we de laatste 2 weken een dak boven het hoofd hebben.. Wat eerlijk gezegd wel lekker is om weer in een normaal huis te slapen in plaats van een tent of hotel..

In Canada hebben we nog het geluk gehad dat we alle herfstkleuren konden zien.. Helaas is het zo koud geworden dat we niet meer in de tent kunnen slapen en dat we dus noodgedwongen hotels het cabins proberen te vinden (dag dag laatste centjes...). wel hebben we nog heel veel mooooie foto's kunnen maken van Canada. We hebben overnacht in Thunderbay en Sault Sainte Marie en zijn in thunderbay ook de grens overgegaan nadat we geen slaapplek konden vinden in Canda. De grens over terug naar de USA betekend dus weer douane maar goed we waren er wel doorheen na een klein uurtje.. toch altijd spannend met die gezellige amerikaanse douaniers (volgensmij is het de bedoeling dat je er bang van wordt ofzo).

DSC02782DSC02760DSC02747

De laatse paar dagen hebben we nog Duluth bezocht en hebben we in een hele romantische blokhut geslapen aan lake superior. Naar een lange tijd zoeken langs lake superior hadden we eindelijk wat gevonden wat aan onze hoge standaard kon voldoen.. haha.. een blokhut met keuken en prachtig uitzicht.. De hostes vertelde heel trots hoeveel stelletjes hier hun huwelijksnacht hebben doorgebracht en hoeveel er wel niet hier ten huwelijk zijn gevraagd.. maar dat waren we dus niet van plan.. haha..

DSC02829DSC02833DSC02828

We hadden aardig wat geluk aangezien de blokhutten normaal gesproken wel verhuurd waren maar we konden de honeymoonsuitte gelukkig voor een nachtje huren. De volgende dag hebben we nog geprobeerd om nog een blokhut te vinden maar dat wou niet echt lukken waardoor we uiteindelijk in een redelijk hotel bij Mill lake terecht kwamen (maar wel met zwembad!).. de volgende dag zijn we verder gereden naar millerville met een korte tussenstop bij de Wall-markt om voorraad in te slaan. De volgende 2 weken zullen we hier blijven tot we op de 13de het vliegtuig pakken terug naar Nederland.. snik snik..

1. Loes:
    6 oktober 2010
    hey wil en paul
    hoe gaat ie daar ??
    geniet er nog even van , nog een weekje en dan vliegen jullie alweer trug, tijd ging erg snel..!
    de grtjes aan anneke en bas.
    heel veel plezier nog.
    groetjes liefs Loes en Wenroy