Canada

29 september 2010 - Thunder Bay, Canada

Zaterdag zijn we naar de Niagara falls geweest. De Niagara falls bestaat uit 2 delen het Canadese deel en het Amerikaanse deel. Eerst zijn we naar het Amerikaanse deel geweest na verhalen van mensen die we zijn tegengekomen de minder mooie kant, ondanks de verhalen was de Amerikaanse kant zeker zo indrukwekkend en na een korte wandeling zijn we vertrokken richting Canada.

Na een korte controle door een heeeel chagarijnige douane ambtenaar zijn we gearriveerd in Canada de Niagara falls aan deze kant zijn 1 grote touristen attractie met uitkijkposten spookhuizen en cafe's.

Dezelfde dag nog zijn we vertrokken richting Toronto om daar een camping te zoeken. Helaas was het camperen niet erg aangenaam door de regen en de kou. De volgende dag hebben we Toronto bezocht met de metro. Toronto was iets een tegenvaller want op de CN-tower en wat hoge gebouwen na was er niet heel veel te beleven.

Vanaf Toronto zijn we verder gereden over de grote meren richting Minnesota. Onze eerste camping was Oastler lake een camping gelegen aan een klein meertje. De kou en de regen had 1 voordeel dat de camping uitgestorven was en dat we de camping practisch voor ons alleen hadden. S' nachts hadden we bezoek van een beer die waarschijnlijk ons lekkere eten had geroken en ff kwam checken. Gelukkig schrok die van het campvuur dat nog aan was waardoor ie er vandoor ging waardoor we weer rustig verder konden slapen.

Momenteel rijden we verder boven lake superior en genieten we van de herfst kleuren en de wilde rivieren lang het meer en gaan we langzaam terug als het weer dat toelaat richting Minnesota ons start en eind punt.

1. Loes:
    30 september 2010
    hey wil en paul
    hoe gaat het daar ?? aan de verhalen te lezen vermaken jullie je nog goed daar.. wat een super mooie foto,s van dıe watervallen!
    als je bij je zus bent moet je hun ff de grtjes doen van ons.
    wij sturen jullie nu een berichtje vanuit t zonnige turkije.. t is hier super warm 36*37 graden, lkkr elke dag aan t strand*zwembad liggen! vnaaf gaan we shoppen in Side lkkr kopen kopen !
    nog een paar weekjes zien we elkaar weer. tijd ging heel erg snel, maar we zijn blij als jullie trug zijn in lattrop*denekamp..
    heel veel plezıer nog daar genıet er nog even van met z,n 2tjes!
    groetjes Liefs wenroy en loes