BBQ en schieten

25 juli 2010 - Millerville, Minnesota, Verenigde Staten

De weekend uit geweest naar Alexandria, de bedoeling was eigelijk dat we naar de streetdance in gladwell gingen maar vanwege de onweer en de hevige regenval zijn we verder gereden naar Alexandria. In Alexandria zijn we naar 1 of ander vage bar gegaan (nadat we elke binnen hebben gesmokkeld met willekes ID) en met een lading dronken Amerikanen met we hebben ons goed vermaakt.

Zaterdag zijn Bas, Wim en ik wezen schieten op de kleiduiven baan. De baan zag er goed uit maar was iets te hoog gegrepen voor mij, 8 uit de 50 :( maar Wim en Bas deden het gelukkig beter.

kleiduif schieten

's Avonds zijn we naar de boerderij geweest met de jeep, beetje kijken of de koeien er nog zijn en scheuren door het veld. Daarna hebben we geBBQ en zijn we naar de liquorstore geweest de plaatselijke bar waar niet zo heel veel te beleven is maar waar het wel gezellig is.

sporen zoeken in het land

Vanavond gezellig BBQ op de boerderij lekker primitief op kolen (helaas voor willeke)!!

1. Oma busscher:
    26 juli 2010
    Hoi Paul en Willeke,

Hier in Saasveld is het groeizaam weer!
    Mooi dat jullie je zo vermaken.

Veel plezier en de groetjes van Oma
  2. Polmannekes en wiefkes:
    27 juli 2010
    Hey willeke en Paul,
    ff een groet vanuit het mooie en tot nu toe droge ootmarsum!
    Dat ze willeke drank meegeven, onbegrijpelijk en onverantwoord! haha
    Vandaar dat het kleiduiven schieten ook gewoon niet meer ging!
    Veel plezier, tot het volgende berichtje!
    Groetjes van ons allemaal!
  3. Ans en Frans:
    29 juli 2010
    Hallo Paul en willeke ,
    Jullie hebben het vast erg druk met dingen te ondernemen.
    Allereerst wil ik jullie bedanken voor de prachtige bos bloemen, attent hoor.
    Deze bos bloemen is geweldig gemaakt door de polmannekes en wiefkes.
    Ik heb vanmorgen weer gewerkt .effe wennen het ergste is wel dat de wekker zovroeg afgaat.
    De kop is er af we kunnen er weer tegen.
    Pap is druk bezich met het opruimen van de garage en komt van alles tegen wat we al gedurende enige tijd kwijt waren.
    Groetjes Ans en Frans
  4. Liesbeth Hofste:
    30 juli 2010
    Hiidiihooowww!!!

How ya''ll doing there? Nog ma plus minus een weekje te gaan, en dan cruising across the U.S.A!! Jihaaa!
    Mis het koffie leuten al best wel, gelukkig komt de rest binnenkort al weer thuis, mooi even bij kuieren!! En lekker saai nou bij Maddog, moet ik mij in het eentje voor schut zetten op de dansvloer, aangezien jij de niet meer bent haha (moet trouwens morgen daar voor het eerst werken achter het schap, ben benieuwd)!.
    Ik had trouwens gehoord dat het daar behoorlijk heeft gespookt, kwa weer, nog een tornado gezien????

Groetjes!!!!