paul en willeke vannuit the usa

22 juli 2010 - Millerville, Minnesota, Verenigde Staten

hey hallo allemaal..

leuk dat jullie allemaal ff een berichtje achter laten..

wij vermaken ons hier prima.. het weer is goed en we hebben ckers zin om te gaan reizen..maar eerst ff bijkomen van de reis.. de vlucht is goed gegaan.. maar duurde wel erg lang.. ma goed je moet er wat voor over hebben..vanmiddag hebben we lekker op de boot gezeten beetje watersporten en op de tube.. echt lachen..

Nog ongv. 2 weekjes te gaan en dan trekken we weg.. zonder mams paps en zusjes.. we hebben alleen onze grote bus niet meer tot onze beschikking.. die is helaas 5 dagen geleden verkocht?? de bus was nog niet van An en Bas.. en van wie de bus wel was die heeft hem aan iemand anders verkocht zonder dat ff door te geven.. ma goed we hebben al een andere auto.. wel wat kleiner van formaat. maar die zuipt wel minder benzine dus eigenlijk wel gunstiger...

De bus is mooi versiert(medemogeljk gemaakt door de polmannekes en wiefkes) haha. binnenkort zetten we wat foto's op de site..en laten we ckers snel weer van ons horen..

liefs paul en willeke

1. Marian:
    26 juli 2010
    Hey luitjes, leuk zo jullie site. Kijk bijna elke dag even of er nog nieuwtjes opstaan. Paul nog een beetje oefenen met kleiduiven schieten, een beetje lid van de familie moet toch wat competitie kunnen bieden, volgens mij. Heel veel plezier de komende tijd, wij werken wel lekker door hier in Oldenzaal en houden jou via jullie site nog een beetje in de gaten. Toedels Marian