wijnproeven in california wine country

15 augustus 2010 - Sonoma, California, Verenigde Staten

onder genot van een heerlijk bakkie starbucks koffie.. typen wij weer ff een nieuw bericht. gister hebben we al heerlijk ff wat wijntjes achter over ge AT!!.. ik bedoel geproefd.. haha en er zaten wat heerlijke wijntjes tussen... en vmiddag gaan we nog weer ff wat proeven in de stad napa... daar werd de wijn in grotten gemaakt.. dus we zullen proeven hoe de wijn daar smaakt.

gister hebben we na het wijn proeven ook natuurlijk ff een flesje wijn gehaald (supermarkt() ahah.. $5,00 en wat te snaaien.. lekkere olijfjes (dachten we ehum ehum) heerlijk brood met een oliijf brooddipper.. worst.. druifjes bla bla bla.... allemaal lekker bourgondisch.. gister zaten we weer primitief op de camping.. alleen dit keer zonder beren.. hier lopen van die rare kalkoenen rond. (minder gevaarlijk).

Morgen gaan we de stad San Fransisco onveilig maken.. we hebben al een of ander skooier hotel geboekt waar de reacties al niet al te best opwaren ma goed we zien wel.

groetjes aan iedereen en je hoort wel weer van ons.. liefs Paul en Willeke

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. leon, marieke en jasper:
    18 augustus 2010
    hey lieverds,

wat prachtig allemaal, vooral dat wijnproeven.. dat gaat jullie vast goed af! wij doen hier ook aan wijnproeven mmmm.. lekker wijntje met tzatziki. daar valt wel aan te wennen!

verder hebben we hier prachtig weer, ongeveer 36 graden maar met een lekker windje.

heel veel plezier,

liefs uit het zonnige samos