san fransisco, L A california

21 augustus 2010 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten

San Fransisco... jah wat zullen we daar van zeggen.. we vonden het niet echt super geweldig.. het viel ons een beetje tegen..Als eerste was het weer heel vaag.. of er was dikke mist of het waaide hard.. en de stad viel ons ook tegen.

We hadden voor 2 dagen hotel American inn gereserveerd.. en het hotel was prima.. we zaten in het plaatsje fishermans warf. de eerste dag waren we al vroeg in San Fransisco.. en we konden optijd inchecken.. na dat we alles hadden uitgepakt zijn we te voet de stad in gegaan.. lopen lopen lopen en nog eens lopen... ALs eerst waren we na de pier heen gelopen om te hopen om nog een ticket te krijgen voor alcatraz... ( ik moet paul tog ergens dumpen ) Maar helaas was het te druk... Alles wat we wouden bekijken was knetter duur.. niet normaal.. een simpele pizza of pasta koste je al een vermogen.

's avonds koelde het ook erg af.. en we hadden natuurlijk niet veel aan.. dus hebben we beide een trui gehaald... lekker warm... nou eh dit was San Fransico... en we zijn weer een ervaring rijker..

De volgende dag dag zijn we vetrokken richting de big sur.. en mooie route langs de pasific ocean.. we hadden ff gereden.. en snel maar weer op zoek gegaan na een camping... maar dat viel ook tegen... het was erg druk overal.. de big sur is erg populair onder de surf dudes... maar we hadden een camping gevonden.. ik dacht jeahhhh fatsoenlijke wc.... nee hoa.. (kapotte waterleiding) dus wat hadden ze... overvolle rottende dixi's.... gadver de gadver.. ma goed dat hebben we ook weer overleefd.. de camping verder was erg mooi..

De volgende dag zijn we verder gegaan na de volgende camping.. ook op deze camping hebben we primitief geleefd... (pit wc) en geen douches..( alles beter dan een dixi)... voordat we na de camping gingen... hadden we ons toekomstige kasteeltje bekeken... kasteel hearst.. ( donders groot) en ook giga mooi.. we waren er mooi optijd dus het was nog niet zo druk.... na dat we het kasteeltje hadden bekeken,, gingen we na de camping.. tentje opzetten biertje de bij... en lekker ff een strandwandelingetje gemaakt op en stinkstrand... ma goed,,, was wel ff relax... 's avonds heerlijk bij het campvuur gezeten...

de volgende dag richting L A malibu.... groetjes en knuffels aan iedereen.... xxx wil en paul

1. Liesbeth Hofste:
    21 augustus 2010
    Hey wil en paul!!

Jammer dat sanfransisco een beetje tegen viel, en kloten dat het daar zo duur is, maja ben je daar ook een keer geweest. En willeke zo te lezen ben jij weer een dixi trouwma rijker haha.
    Nog een paar daagjes en dan moet ik naar skool, heb de muziek machine af, (klinkt nergens naar) maar ziet er wel grappig uit.
    Nou veel meer boeiends heb ik niet te lullen, ben benieuwd naar jullie volgende bericht over L. A. dat beloofd veel moois denk ik!!

Groetjes Liesbeth!!!